خانه مدیریت آموزش فروش موفق و کاربردی

آموزش فروش موفق و کاربردی

558
2
آموزش فروش موفق و کاربردی

آموزش فروش موفق و کاربردی

آموزش فروش موفق به کارمندان از لحظه ای که آنان را استخدام می‌کنید واجب و ضروری است. وقتی کارمندان فروش جدیدی استخدام می‌کنید، به آخرین چیزی که فکر می‌کنید این است که بخواهید آن‌ها را بعد از چند هفته یا چند ماه اخراج کنید. این مسئله به کل شرکت ضرر می‌زند. نه تنها شرکت مقدار زیادی زمان و پول برای این افراد سرمایه‌گذاری می‌کند، بلکه مشتریان و سایر کارمندان نیز با مشاهده‌ی اخراج افراد جدید از لحاظ روانی دچار آسیب می‌شوند. با این‌ حال، هم‌چنان بسیاری از شرکت‌ها افراد جدید‌الورودی را بدون اقدامات آموزشی و انگیزشی کافی، در مقام کارمند فروش‌شان قرار می‌دهند.

Image result for Successful sales

در این نوشتار کوتاه، به چند نکته اشاره می‌کنیم که از طریق آن‌ها می‌توانید برای آموزش فروش موفق به کارمندان تان گام های خوبی بردارید تا در شغل جدیدشان به موفقیت برسند و میزان فروش شرکت‌تان را نیز افزایش دهند:

۱. ادغام فروش و بازاریابی

پیش از شروع فرایند فروش واقعی، تیم‌های فروش و بازاریابی را با یکدیگر ادغام کنید، زیرا آن‌ها افراد کلیدیِ درگیر با مشتری محسوب می‌شوند.

برندینگ: برای موفقیت برندتان به این ۷ سوال پاسخ دهید

۲. کارمندان را غرق اطلاعات نکنید

کارمندان فروش را غرق در اطلاعات غیر ضروری نکنید. از آن‌جا که نظریه‌های بسیاری در زمینه‌ی مفاهیم و فرایندهای فروش وجود دارند، هضم این اطلاعات برای کارمندان فروش بسیار دشوار خواهد بود.

ویژگی های کارآفرینی: ۱۲ نکته ساده برای تبدیل شدن به یک کارآفرین

۳. تمرکز بر فواید محصولات

آموزش باید بر فواید محصولات، و هم‌چنین توضیحات مفصلی در زمینه‌ی ویژگی‌های گوناگون آن‌ها متمرکز باشد.

۴. آموزش ترکیبی

آموزش فروش‌تان را با استفاده از یادگیری ترکیبی پیاده‌سازی کنید؛ این آموزش باید ترکیبی از کلاس‌های واقعی و آموزش آنلاین باشد.

۵. تهیه‌ی پادکست‌های انگیزاننده

پادکست‌هایی از نقل قول‌های انگیزه ‌بخش در زمینه‌ی فروش تهیه کنید. این پادکست‌ها می‌توانند به مسئولان فروش انرژی بدهند؛ به علاوه، آن‌ها به آسانی قابل پخش و مشاهده هستند، حتی هنگام راه رفتن و حرکت.

تصمیمی که هنری فورد را میلیاردر کرد؟!

۶. استفاده از داده‌‌های واقعی و به‌روز

جهت اطلاع‌رسانی به کارمندان فروش درباره‌ی تغییرات قیمت، سهم بازار، و سایر اطلاعات مرتبط از داده‌های واقعی و به‌روز استفاده کنید. این کار به کارمندان فروش کمک می‌کند، بتوانند وضعیت فروش‌تان را بهبود ببخشند.

چرا بعضی افراد هرگز موفق نمی‌شوند؟(بخش دوم)

چرا بعضی افراد هرگز موفق نمی‌شوند؟(بخش اول)

 

2 نظرات

پاسخ دادن

لطفاً نظرتان را بنویسید
نامتان را وارد نمایید