خانه مدیریت بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی

136
0
بازاریابی ویدیویی

 

بازاریابی ویدیویی در حال حاضر در یک نقطه عطف محوری است : محتوای وب در یک حجم بالاتر دیدهمی‌شود و اغلب محتوای مبتنی بر تلویزیون . عصر دیجیتال محیطی را ایجاد کرده است که در آن کسب و کار می تواند روابط با مصرف کنندگان را در شیوه های جذاب جدید ایجاد کند، و ویدیو در مرکز این تکامل است. اگر محتوا پادشاه باشد ، محتوای ویدئو تاج آن است .

بازاریابی ویدیویی از نظر حجم

محتوای ویدیویی  در اینترنت در ۳۰ روز  بیشتر از شبکه‌های تلویزیونی اصلی آمریکا در ۳۰ سال گذشته انتشار یافته.

۸۲ درصد از کاربران توییتر محتوای ویدیو را در توییتر تماشا می کنند.

۵۰۰ میلیون نفر هر روز در فیس بوک ویدیو تماشا می‌کنند .

۵۵ درصد از مردم هر روز فیلم در اینترنت  تماشا می کنند.

ویدیو آنلاین اکنون ۵۰درصد از همه ترافیک موبایل را دارد.

هر روز بیش از ۵۰۰ میلیون ساعت ویدیو در یوتیوب دیده می‌شود .

بیش از ۵۰ درصد از ویدیوها در تلفن همراه دیده می‌شوند .

۷۴ درصد از کل ترافیک اینترنت تا  پایان سال ۲۰۱۷ خواهد بود .

یوتیوب بیش از یک میلیارد کاربر دارد که تقریبا یک سوم تمام کاربران اینترنت است !

در طول ساعات مشاهده پیک ( ۸ بعد از ظهر تا ۱۱ عصر ) ، یوتیوب بر روی دستگاه‌های موبایل بزرگسالان  سهم بیشتری از هر برنامه ویدیویی آمریکا دارد.این حتی نظرات موجود در دستگاه های غیر موبایلی را نمیبینند.

ویدیوهای آنلاین بیش از ۸۰ درصد از کل ترافیک اینترنت تا سال ۲۰۲۰ را به حساب خواهند آورد .

بیش از ۸ میلیون ویدئو ( ۱۰۰ میلیون ساعت ) هر روز در فیس بوک دیده می‌شوند .

۱۰ میلیون ویدیو هر روز در اسناپ چت دیده می‌شوند .

رفتارهای بازاریابی ویدیویی

? ۵درصد از افرادی که سه ثانیه اول ویدیو فیس بوک را تماشا می کنند حداقل ۱۰ ثانیه تماشا می کنند و ۴۵ درصد آنها ۳۰ ثانیه تماشا می کنند.
? ۵۵ درصد از مردم فیلم ها را به طور کامل تماشا می کنند – بالاترین میزان در همه انواع محتوا.
?۸۵ درصد ازفیلم های فیس بوک را بدون صدا تماشا می شوند.
?از هر ۱۰ نفر ۶ نفر از دنبال کننده گان YouTube در مورد آنچه که از خالق مورد علاقه خود از شخصیت های تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه اش خریداری می کنند، به دیگران توصیه می کنند.
?از هر ۵ نفر ۴ نفرشان در هنگام تحقیق درباره تصمیم خرید ، محتوای ویدئو را در نظر می‌گیرند .
?۴بار بیشتر مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند که یک ویدئو را در مورد یک محصول در مقایسه با آن تماشا کنند .
?۷۰درصد از نسل هزاره احتمالا در هنگام خرید آنلاین یک ویدیو شرکت تماشا می‌کنند .
?تقریبا ۵۰ درصد کاربران اینترنت به دنبال ویدئو مربوط به یک محصول یا سرویس قبل از بازدید از فروشگاه هستند .
?۴۵درصد مردم بیش از یک ساعت از فیس بوک یا ویدئوهای یوتیوب را تماشا می‌کنند .
?۹۲ درصد بینندگان ویدیو موبایل با دیگران ویدیوها را به اشتراک می‌گذارند .
?۶۵ درصد بینندگان ویدیو بیش از سه چهارم یک ویدیو را تماشا می‌کنند .
?۵۹ درصد از مدیران موافق هستند که اگر هر یک از متن ها و ویدیو ها در همان موضوع در دسترس باشند، بیشتر احتمال دارد که ویدیو را انتخاب کنند.
?حدود ۷۵ درصد بزرگسالان در حال تماشای یوتیوب در دستگاه‌های موبایل خود در خانه هستند .
? به طور میانگین کاربران ۸۸ درصد زمان خود را در یک وب سایت ویدیویی صرف می‌کند .

بازاریابی ویدیویی با مشارکت

ویدیوهایی ۶ برابر بیشتر از عکس‌ها هستند ، و ۳ بار بیشتر از گیف ها .

استفاده از کلمه ویدئو در یک خط و در یک خط ایمیل ، نرخ بازدید را تا ۱۹ درصد افزایش می‌دهد و با میزان۶۵ درصد کلیک می‌کند و درصد لغو را تا ۲۶ درصد کاهش می‌دهد .

فیس بوک به عنوان کانال تاثیر گذار اجتماعی برای ویدیو رتبه بندی شده – ۸.۴ برابر بیشتر از هر کانال اجتماعی دیگر است.

زیرنویس ها در تبلیغات ویدئویی فیس بوک به طور متوسط ​​۱۲ درصد زمان نمایش ویدیو را افزایش می دهند.

 ویدیویهای فیس بوک به طور متوسط ۱۳۵ درصد بیشتر از عکسهای فیس بوک است.

ویدیوهای بومی در توییتر ۲.۵ برابر بیشتر پاسخ می دهند بیش از، ۲.۸ برابر بازدیدهای بیشتر و ۱.۹ برابر بیشتر از کاربران شخص ثالث است.

داشتن لوگوی تجاری در یک ویدئو می‌تواند قصد خرید را تا ۹ درصد افزایش دهد .

بازاریابی ویدیو و ایمیل می‌تواند نرخ‌های کلیک را با بیش از ۹۰ درصد افزایش دهد.

با داشتن ویدیو در صفحه اصلی سایت شما ۵۳ درصد  شانس بیشتر دارید که در صفحه اول گوگل ظاهر شوید.

براساس تحقیقات فورستر ، رسیدن به رتبه ۱ در رتبه ۱ در گوگل با یک ویدئو است .

ویدیوها تا ۲ دقیقه بیشترین جذابیت را دریافت می کنند.

خوب، داده ها در دسترس است. ویدیو از شیوه های مختلف دیگر از انواع مختلف محتوای متفاوت است.هنگامی که با طرح بازاریابی بعدی خود درمی یابید، راه های خلاقانه برای ترکیب محتوای ویدئوی با کیفیت را در ترکیب قرار دهید.

ارائه خدمات به مشتریان بالقوه با محتوای ویدیوی اصلی و جذاب، زمان و زمان سود دوباره باز گرداننده خواهد می شود.

از طریق آرشیو وبلاگهای  در ان ویدیو به اشتراک گذاشته می شود برخی نکات در مورد نحوه رشد یک کانال موجود مثل یوتیوب و اپارات دیدن کنید.

پاسخ دادن

لطفاً نظرتان را بنویسید
نامتان را وارد نمایید